Skip to content

Δοκιμάστε τον ΑΙ υπάλληλο για να συγκεντρώνετε τα αιτήματα και να απαντάτε σε ερωτήματα πολιτών. Εύκολα και ανθρώπινα.

Παράδειγμα: Έξυπνος Ψηφιακός Βοηθός για την Υπηρεσία Πρασίνου

Ο AI Agent που αναπτύξαμε προσφέρει στους Δήμους μια καινοτόμο λύση για τη συλλογή, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων πολιτών προς τις αρμόδιες υπηρεσίες. Στο παράδειγμα της Υπηρεσίας Πρασίνου, ο ψηφιακός βοηθός αναλαμβάνει:

  • ✅ Να απαντά αυτόματα σε συχνές ερωτήσεις πολιτών (π.χ. “Πώς μπορώ να αιτηθώ κλάδεμα δέντρου;”)

  • ✅ Να απαντά ευγενικά και τεκμηριωμένα 24/7

  • 📩 Να καταγράφει αιτήματα σε φυσική γλώσσα (π.χ. “Έχει πέσει ένα δέντρο στην οδό Ελαιών”)

  • 🧠 Να αναγνωρίζει την κατηγορία του αιτήματος (κλάδεμα, πότισμα, απομάκρυνση κλαδιών, κ.λπ.)

  • Να απαντά σε ερωτήματα σχετικά με την αντιπυρική περίοδο, το ύψος κλαδέματος δέντρων, κλπ.

 

Με τον AI agent, ο Δήμος βελτιώνει την εξυπηρέτηση του πολίτη, μειώνει τον φόρτο εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου και αποκτά πολύτιμη και δομημένη πληροφόρηση για τις ανάγκες των κατοίκων σε πραγματικό χρόνο.