Ο ΑΙ υπάλληλος της AVMap GIS AE, δουλεύει 24/7 για εσάς. Απαντά σε ερωτήματα πολιτών, συγκεντρώνει αιτήματα, αποδελτιώνει τις κλήσεις. Εύκολα και ανθρώπινα.

Παράδειγμα: Έξυπνος Ψηφιακός Βοηθός για την Υπηρεσία Πρασίνου του Δήμου

Ο AI Agent που αναπτύξαμε προσφέρει στους Δήμους μια καινοτόμο λύση για τη συλλογή, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων πολιτών προς τις αρμόδιες υπηρεσίες. Στο παράδειγμα της Υπηρεσίας Πρασίνου, ο ψηφιακός βοηθός αναλαμβάνει:

  • ✅ Να απαντά αυτόματα σε συχνές ερωτήσεις πολιτών (π.χ. “Πώς μπορώ να αιτηθώ κλάδεμα δέντρου;”)

  • ✅ Να απαντά ευγενικά και τεκμηριωμένα 24/7

  • 📩 Να καταγράφει αιτήματα σε φυσική γλώσσα (π.χ. “Έχει πέσει ένα δέντρο στην οδό Ελαιών”)

  • 🧠 Να αναγνωρίζει την κατηγορία του αιτήματος (κλάδεμα, πότισμα, απομάκρυνση κλαδιών, κ.λπ.)

  • Να απαντά σε ερωτήματα σχετικά με την αντιπυρική περίοδο, το ύψος κλαδέματος δέντρων, κλπ.

 

Με τον AI agent, ο Δήμος βελτιώνει την εξυπηρέτηση του πολίτη, μειώνει τον φόρτο εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου και αποκτά πολύτιμη και δομημένη πληροφόρηση για τις ανάγκες των κατοίκων σε πραγματικό χρόνο.

 

Παράδειγμα: Έξυπνος Ψηφιακός Βοηθός εξηγεί τις οδηγίες του ΕΦΕΤ.

Ο AI Agent που αναπτύξαμε έχει εκπαιδευτεί με βάσει τις οδηγίες και τις εγκυκλίους του ΕΦΕΤ και μπορεί να απαντά στους επαγγελματίες με ακρίβεια.

Στο παράδειγμα αυτό η εκπαίδευση του agent έχει γίνει με βάση:

✅ Τον οδηγό Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων για Ιδιωτικούς Βρεφονηπιακούς – Παιδικούς Σταθμούς & Κέντρα Προσχολικής Αγωγής (κατεβάστε τον οδηγό από εδώ)

✅ Τον οδηγό για την παραλαβή πρώτων υλών & υλικών συσκευασίας (κατεβάστε τον οδηγό από εδώ)

 

Με τον AI agent, ο ΕΦΕΤ βελτιώνει την εξυπηρέτηση και πληροφόρηση πολιτών και επαγγελματιών, μειώνει τον φόρτο εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου και αποκτά πολύτιμη και δομημένη βάση δεδομένων για τα ερωτήματα που τίθενται.