Ο AI Agent που αναπτύξαμε προσφέρει στους Δήμους μια καινοτόμο λύση για τη συλλογή, ταξινόμηση και προώθηση αιτημάτων πολιτών προς τις αρμόδιες υπηρεσίες. Στο παράδειγμα της Υπηρεσίας Πρασίνου, ο ψηφιακός βοηθός αναλαμβάνει:
Να απαντά αυτόματα σε συχνές ερωτήσεις πολιτών (π.χ. “Πώς μπορώ να αιτηθώ κλάδεμα δέντρου;”)
Να απαντά ευγενικά και τεκμηριωμένα 24/7
Να καταγράφει αιτήματα σε φυσική γλώσσα (π.χ. “Έχει πέσει ένα δέντρο στην οδό Ελαιών”)
Να αναγνωρίζει την κατηγορία του αιτήματος (κλάδεμα, πότισμα, απομάκρυνση κλαδιών, κ.λπ.)
Να απαντά σε ερωτήματα σχετικά με την αντιπυρική περίοδο, το ύψος κλαδέματος δέντρων, κλπ.
Με τον AI agent, ο Δήμος βελτιώνει την εξυπηρέτηση του πολίτη, μειώνει τον φόρτο εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου και αποκτά πολύτιμη και δομημένη πληροφόρηση για τις ανάγκες των κατοίκων σε πραγματικό χρόνο.
Ο AI Agent που αναπτύξαμε έχει εκπαιδευτεί με βάσει τις οδηγίες και τις εγκυκλίους του ΕΦΕΤ και μπορεί να απαντά στους επαγγελματίες με ακρίβεια.
Στο παράδειγμα αυτό η εκπαίδευση του agent έχει γίνει με βάση:
Τον οδηγό Υγιεινής και Ασφάλειας Τροφίμων για Ιδιωτικούς Βρεφονηπιακούς – Παιδικούς Σταθμούς & Κέντρα Προσχολικής Αγωγής (κατεβάστε τον οδηγό από εδώ)
Τον οδηγό για την παραλαβή πρώτων υλών & υλικών συσκευασίας (κατεβάστε τον οδηγό από εδώ)
Με τον AI agent, ο ΕΦΕΤ βελτιώνει την εξυπηρέτηση και πληροφόρηση πολιτών και επαγγελματιών, μειώνει τον φόρτο εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου και αποκτά πολύτιμη και δομημένη βάση δεδομένων για τα ερωτήματα που τίθενται.
Notifications